søndag, desember 03, 2006

100%

Igår hadde jeg juleshow. 15 timer var jeg i teateret, og jeg kan skrive under på at jeg ble sliten. Men så moro det er! Jeg spilte selv, og fikk mange tilbakemeldinger på at jeg hadde gjort en flott jobb, det er fint folk tar seg tid til å si det, det betyr så mye! Men jeg var jo også instruktør, 20 barn krever sitt! Og foreldre som hjelper til bak scenen lurer på hva den og den ungen skal ha i det og det nummeret, og det må jeg vite, samtidig som jeg selv skifter og leter etter et barn som skulle vært på scenen om 5 sekunder, med myggmik, men er som sunket i jorden. Men alt i alt er det veldig gøy. Og det gir meg så mye å se hva de presterer!

I pausen i andre forestilling spurte en mor meg «Har du så mye energi, eller ser det bare sånn ut?». Jeg har så mye energi, men gudene vet hvor den er idag. Snakket med en venn i dag tidlig, han mente det kunne hende den var brukt opp, og det stemmer nok. I morgen eller tirsdag får jeg se hva avisene skriver, journalistene jeg snakket med var ihvertfall fornøyd.

Og idag begynner jeg å øve til en musikal, der jeg skal ha en veldig spennende rolle som sprøytenarkoman. Det er hovedrollen, og jeg er veldig spent på hvordan det blir.

Klem

1 Kommentarer:

Blogger Trassel sa ...

VAd roligt!!

2:02 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden