onsdag, november 15, 2006

Fløtekarameller

Jeg er syk, og jeg er overbevist om at brusetablettene har skylden. Hadde jeg spist tyggetablettene ville jeg blitt frisk. Så da sitter jeg her i sofaen med dyne og synes synd på meg selv. Jeg har det ikke vondt, det er ikke det. Jeg vet hva det er å være dødsyk, så dette er bare barnematen, men kjedelig. Ja, ja, jeg fant ut at jeg kunne lage fløtekarameller i sted, ikke det at jeg hadde utrolig lyst på det, men jeg ville lage det... Så jeg gikk igang, det ble ikke en festlig afære. Siden jeg nesten svimer av når jeg står oppreist vart det ikke moro i det hele tatt. Og jeg klarte å søle glovarm karamellmasse på hånda, au! Så slik gikk det. Håper lillesøsteren min liker dem i et minste, for jeg har ikke lyst på karameller.

1 Kommentarer:

Blogger Trassel sa ...

MAn får tycka synd om sig själv!!

8:10 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden