onsdag, januar 03, 2007

Godt nytt år

Hvis de første dagene i dette året skal sette stanarden vil det bli et fint år! Det bebgynte med at jeg klarte teoriprøven med god margin, jippi! Og ellers har det ikke skjedd noe som har gjort meg trist eller skuffet, og da er eg fornøyd!

En liten oppsummering av 2006 er vel på sin plass.
  • Jeg ble frisk, etter noen år som alvorlig syk er det fantastisk å prøve seg på et friskt liv. Det er uvant og nytt, men veldig, veldig positivt.
  • Jeg hadde sommerjobb for første gang! Jeg jobbet på en turisthytte og fikk mange nye bekjentskaper, erfaringer og ikke minst opplevelser.
  • Jeg fikk to nye spesielt nære venner, Ane og Marcus, vi ble kjent i 2005, men det var først i starten av 2006 vi ble bestevenner, Ane og jeg. Og at jeg virkelig ble kjent med Marcus.
  • Jeg mestret skolen!
  • Jeg hadde kapasitet til å gjøre alt det jeg elsker å gjøre!
  • Jeg spilte teater, og ledet barneteater. Det gir meg masse å se hva ungene klarer!
  • I slutten av 2006 var PLUTSELIG et ord som preget hverdagen, alt skjedde pltselig hele tiden følte jeg, små sjokk hele tiden, men bare positivt. Det største sjokket var at Marcus og mitt vennskap PLUTSELIG ble noe mer, og vi ble kjærester. Det er rart å ikke være bare venner mer, men det er deilig å være elsket av noen, selv om jeg ikke forstår hvorfor han liker meg så godt, men det er en annen sak.

GODT NYTT ÅR!

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden