fredag, desember 29, 2006

Jeg skulle lese teori til førerkortet i ferien. Jeg så for meg at jeg skulle lese masse. Så klart burde jeg innsett at det ikke ville gå bra. Slik gikk det:

-Lillejulaften: Strengt tatt var det ikke jul enda, må vente til det er ordentlig ferie.

-Julaften: Da leser man IKKE teori!

-1. juledag: Jeg leste i tre kvarter, men du og du så kjedelig. Så to dårlige filmer.

-2. juledag: Sov lenge, så begynnelsen av en DÅRLIG film, utsette det til i kveld, men så kom Marcus og dri ikke den dagen...

-3. juledag: Kan ikke lese teori når man har besøk! Og jeg ble med til Marcus, dro siden til venninna mi, der ble jeg resten av dagen og overnattet.

-4. juledag: Kom etterhvert med bussen hjem, leste litt teori, men det var ikke blitt morsommere.

-5. juledag: Utsette ting, det liker jeg, ingen lesing idag, da jeg fikk dårlig samvittighet brettet jeg sammen klær, DET var jo noe nyttig hvertfall. Får besøk i kveld, kan ikke slite seg helt ut med å lese før det.

6. juledag: Reiser til besteforeldrene mine, skal ta med boka, men lese? tviler sterkt.

Nyttårsaften: Fullt program, har ikke tid.

1. nyttårsdag: MÅ lese.

2. nyttårsdag: Skal ta prøva... ojoj, jaja, det kan jo gå bra...

Liker å utsette ting ja! Og liker å planlegge!


GODT NYTT ÅR

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden